Aitäh sõbrad!


Mu armsad - 29. augustist ehk minu viimasest tööpäevast Võnnu Kultuurimajas:

Ma tänan TEID kõiki südamest, hingest ja peast :-D Täna alles jõuab kohale, kui erilise ja hingematva õhtu Te mulle korraldasite!
Nii palju inimesi. Mulle oli see nii suureks üllatuseks, et nagu nägite, olin algul ikka väga ähmis...kuskil polnud istuda enam ja klaase puudu...
Te andsite edasi ARMASTUSE ja see läks mulle sügavale hinge. Ma tänan Teid kõiki kõigi heade sõnade eest......nende kallistuste ja naeratuste eest.....ja kõik pisarad......terve tänase päeva käin ringi, vaatan kõiki asju ja meeneid ning pisarad on silmas. Ma armastan Teid ja aitäh, et mind vastu armastate!
Aitäh, et tulite ja oma tundeid välja näitasite! Aitäh, et nii palju meenutusi ja lugusid olite valmis mulle meenutama ning jagama....ma ei teadnud ega saanud aru, kui palju oleme üheskoos korda saatnud....
Aitäh. Aitäh. Aitäh.
AITÄH!!!

Iga järgneva pildiga on inimesed kaasas ja Te olete mu südames nüüd......
ning Teie puudutus on nüüd minu kodus koha leidnud!

Kalli Teile kõigile.
Olete alati külla oodatud - mu sõbrad!
Helista ja tule!
NB! Te ju teate, kuidas mulle meeldib rääkida ning suhelda :-D