Tartumaa Kultuuripärl 2013 on Astrid Hallik

Tartumaa jaotas 15. jaanuaril 2014 Alatskivi lossis oma maakonna kultuuritegijatele preemiaid. Nii maavanem kui Kultuurkapital ning Rahvakultuuri Keskus tunnustasid Tartumaa säravamaid inimesi ning hetki.

Suur tänu Alatskivi lossirahvale ning Alatskivi  kultuuritöötaja Reedale, kes korraldasid meile imetoreda lossilugu tutvustava tänuürituse. Kogu sündmus oli üles ehitatud hingeliselt, mõjus südamele ning tegi uhkeks Alatskivi lossi ning tegutsejate üle.

Kultuuripärliks 2013 valiti Astrid Hallik (tutvustus temast SIIT) ning väike Tartu Postimehe uudislugu SIIT
margamarju koos Tartumaa Kultuuripärliga 2013 - Astrid Hallik
Samuti on põhjust tänada Eesti Kultuurkapitali Tartumaa ekspertgruppi, kes valis ka minu - Võnnu valla kultuuritöötaja - aastapreemia vääriliseks ning tunnustas mind stipendiumi eraldamisega. Tänan armsaid, kes mind märkasid ja võtsid asjaks esitada minu kandidatuuri. Tore on olla tunnustatud juba kaks aastat järjest maakondlikul tasemel (eelmine aasta andis maavanem Marjule tänukirja Tartumaa kultuuritraditsioonide kandmise eest). Ning nüüd tahan ma öelda AITÄH ka BIRGITILE, ilma kelleta poleks ma saanud ühtki tänukirja. Minu tunnustamine on ühtlasi ju tunnustus kogu kultuurimaja tegevusele.